loading...

تور هاي تفريحي و گردشگري لحظه اخري داخلي و خارجي

تور هاي تفريحي و گردشگري لحظه اخري داخلي و خارجي

بازدید : 70
جمعه 9 ارديبهشت 1401 زمان : 9:54

ساعت بن تن یک اسباب بازی واقعی برای بچه ها

ساعت بن تن یکی از اسباب بازی هایی است که در میان کودکان از طرفداران بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند به عنوان یک هدیه جذاب مورد توجه آنها قرار بگیرد، در واقع می توان این گونه گفت که خرید ساعت بن تن برای بچه ها تنها حکم یک اسباب بازی معمولی را نداشته و آنها با در اختیار داشتن چنین محصولی می توانند ساعت ها به ایفای نقش این شخصیت ابرقهرمان پرداخته و اوقات فراغت خود را به این شکل پر کنند.
در بازار شاهد هستیم انواع ساعت های بن تن بچه گانه در مدل های مختلف ای موجود می باشد که هر کدام با توجه به تنوع شکل ظاهری و همچنین امکاناتی که در آنها قرار گرفته است از تفاوت قیمتی مختلفی نیز برخوردارند، در این بخش از فروشگاه میلی جون به معرفی ساعت اسباب بازی بن تن می پردازیم و مدلهای مختلف این محصول را به صورت کامل برای شما معرفی خواهیم کرد.

Bin-Ton-Launcher

ساعت پرتاب کننده بن تن

Ben-Ton-Projector-Clock

ساعت پروژکتوری بن تن

Ben-Ton-lighted-watch

ساعت چراغدار بن تن

Ben-Ten-multifunction-watch

ساعت چند کاره بن تن

Ben-Ten-Digital-Clock

ساعت دیجیتالی بن تن

Ben-Ten-Reboot-Clock

ساعت ریبوت بن تن

Clock-Ben-Ton-Spokesman

ساعت سخنگو بن تن

The-clock-is-ticking

ساعت عقربه ای بن تن

Ben-Ton-watch-endless-force

ساعت نیروی بی پایان بن تن

Clock-Bin-Ton-Alien-Force

ساعت نیروی بیگانگان تمام عیار بن تن

بازدید : 44
سه شنبه 28 دی 1400 زمان : 11:24

خواص درمانی سیر سیاه چیست؟
کاهش فشار خون، کاهش چربی خون و پیشگیری از بروز مشکلات قلبی عروقی

افزایش حجم ادرار و کاهش ادم در بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی
تاثیر بسیار زیاد بر بهبود سلامت پوست و مو، ایجاد خشکی، ترک های پوستی، اگزما، ریزش مو، آکنه و سیاهی پوست
کاهش التهاب ایجاد شده در دستگاه تنفس فوقانی به دلیل مشکلات ویروسی و عفونی
بهبود عملکرد دستگاه تنفسی و کاهش تنگی نفس ناشی از آسم، بیت و مشکلات ریوی
و بهبود عملکرد سیستم عصبی مرکزی، کنترل استرس و آرامش روحی روانی
کاهش و تسکین دردهای عضلانی و مفصلی
تقویت سیستم ایمنی
افزایش انرژی و مبارزه با خستگی به منظور فعالیت های روزمره و فعالیت های ورزشی
کاهش ریسک ابتلا به سرطان به دلیل افزایش آنتی اکسیدان های مفید
کاهش دردهای شدید مفاصل زانو ناشی از روماتیسم مفصلی، آرتریت روماتوئید و آرتروز
افزایش مقاومت بدن در مقابله با باکتری و ویروس های ایجاد کننده بیماری های مختلف
نکته: توصیه می شود در صورت ابتلا به مشکلات گوارشی، در مصرف سیر سیاه، کاملا محتاط بوده و پیش از آغاز مصرف این ترکیب، با پزشک مشورت نموده و از مصرف خودسرانه آن اجتناب نمایید.

خواص سیر سیاه برای لاغری

مصرف و تاثیر سیر سیاه بر لاغری چگونه است؟
از مهمترین و اصلی ترین دلایل استقبال از مصرف سیر سیاه، تاثیر سیر سیاه بر لاغری و تناسب اندام است. این ترکیب با استفاده از مکانیسم های مختلف قادر به کاهش اشتها و افزایش متابولیسم سلولهای چربی بوده گیاهی پرطرفدار در زمینه کاهش وزن و لاغری به شمار می آید. تاثیر سیر سیاه بر لاغری و کاهش وزن توسط بسیاری از مطالعات و تحقیقات انجام شده در حوزه علوم تغذیه و طب سنتی ایرانی به اثبات رسیده و قابل استناد می باشد. از دیگر مزایای سیر سیاه که طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را به خود جذب نموده است، تاثیر بسزای این ترکیب در پیشگیری از پیری زودرس و چین و چروک های پوستی است

خرید سیر سیاه دکتر بیز

تاثیر سیر سیاه بر لاغری و کاهش وزن
تاثیر سیر سیاه بر لاغری یکی از مهمترین خواص این ترکیب گیاهی بوده و به واسطه آنتی اکسیدان های موثر در کاهش وزن ایجاد خواهد شد. تاکنون تحقیقات و مطالعات آزمایشگاهی بسیار گسترده‌ای در خصوص تاثیر سیر سیاه بر لاغری به واسطه آلیستین موجود در آن، شده و نتایج مثبتی را در این خصوص به اثبات رسانده است.

تاثیر سیر سیاه بر لاغری به واسطه کاهش اشتها
کاهش اشتها یکی از راهکارهای موثر و اصلی به منظور کاهش وزن و لاغری در افراد دارای اضافه وزن و چاق به شمار می آید. این اتفاق به واسطه مصرف سیر سیاه رخ داده میزان پرخوری در افراد مصرف کننده به شدت کاهش خواهد یافت. تاثیر سیر سیاه بر لاغری به واسطه کاهش اشتها از طریق ارسال پیام‌های سیری به مرکز کنترل اشتها در هیپوتالاموس افزایش ترشح هورمون آدرنالین تاثیر آن بر میزان افزایش متابولیسم بدن اتفاق خواهد افتاد. به شکل کلی می توان گفت، مصرف صحیح و مداوم سیر سیاه دکتر بیز، از دو طریق کاهش اشتها و پیشگیری از پرخوری و ریزه خواری و افزایش متابولیسم سلول های چربی، قادر به ایجاد کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام در جمعیت مصرف کنندگان خواهد بود

سیر سیاه را از کجا بخریم

نحوه مصرف سیر سیاه
یکی از توصیه های بسیار مهم به منظور مشاهده تاثیر سیر سیاه و خواص آن بر سلامتی، مصرف صحیح، اصولی و مطابق با دستور این ترکیب گیاهی است. توصیه می شود به منظور نتیجه بخشی سریعتر، یک الی دو عدد از حبه سیر سیاه را با شکم خالی بیش از وعده های غذایی اصلی می نموده و سپس یک وعده غذای سبک میل نمایید. مصرف سیر سیاه به همراه ترکیبات و نان صبحانه، یکی از گزینه های پرطرفدار به منظور مصرف این ترکیب گیاهی بوده و تاثیر سیر سیاه بر لاغری را دو صد چندان خواهد نمود. افزودن سیر سیاه به عنوان طعم دهنده سالاد، خوراکی های گیاهی، سس های گیاهی و سایر غذاهای رژیمی کاملا مجاز بوده و منع مصرفی نخواهد داشت.

تهیه و خرید سیر سیاه
یکی از مهمترین مسائل قابل توجه به منظور مشاهده تاثیر سیر سیاه بر لاغری و تناسب اندام، نحوه تهیه و خرید این ترکیب گیاهی است. پیشنهاد می شود به منظور دریافت محصول مرغوب، تازه، بهداشتی، پیشگیری از بروز مشکلات گوارشی و مشاهده تاثیر سیر سیاه بر لاغری از مصرف سیر سیاه کهنه و نامرغوب، جهت خرید این محصول پرطرفدار از شرکت دکتر بیز، به فروشگاه کالایاب و نمایندگی های پخش محصولات دکتر بیز در سراسر کشور و فروشگاه های اینترنتی صاحب نام مراجعه نموده و لذت یک خرید رضایت بخش را تجربه نمایید.

فروش اینترنتی سیر دکتر بیز

بازدید : 48
دوشنبه 27 دی 1400 زمان : 11:27

کبد، یکی از اندام‌های مهم بدن است و نقش مهمی در بدن ایفا می‌کند. کبد، مسئول تصفیه هر ماده‌ای که در رگ‌های خونی وجود دارد، گردش طبیعی خون، شکستن مواد مغذی خون و توزیع آن‌ها و جلوگیری از ورود مواد سمی به بدن است. به دلیل تمام این فعالیت‌های مهم، کبد باید همیشه در وضعیت سالم باشد. یکی از کارهایی که می‌توان برای حفظ سلامت کبد انجام داد خوردن منظم سیر است. در این مقاله با مهمترین خواص سیر برای کبد آشنا می‌شویم.

خواص سیر برای کبد
سیر گیاهی است که معمولا به عنوان طعم دهنده در آشپزی به کار می‌رود. این گیاه، همه وقت و همه جا رشد می‌کند. ثابت شده که سیر علاوه بر طعم دادن به غذا، در حفظ سلامت بدن به ویژه کبد نیز کاربرد دارد. سیر حاوی ترکیبات متعدد مانند ترکیب سلفوری به نام آلین یا آلیسین، آرژنین، سلنیوم، ویتامین C و ویتامین B6 است. هر ترکیب، نقش خود را در حفظ سلامت کبد ایفا می‌کند. برخی از خواص سیر برای کبد را در این‌جا آورده‌ایم:

۱. سیر مانند یک آنتی اکسیدان قوی عمل می‌کند تا با سرطان کبد مبارزه کند
خاصیت آنتی اکسیدانی سیر برای کبد را به ترکیب سولفور آن نسبت می‌دهند. سیر حاوی آلیسین (سولفوکسید) – یک ترکیب سولفوری- است که زمانی که خرد یا له می‌شود، به ماده‌ای به نام تیوسولفونات تبدیل می‌شود. آلیسین مانند یک آنتی اکسیدان عمل کرده و رادیکال‌های آزاد را مهار می‌کند و در نتیجه جلوی رشد سرطان را می‌گیرد. با استناد به مجله کشاورزی و شیمی غذا در ۲۰۱۳، آلیسین موجود در سیر می‌تواند از طریق مکانیزم آپوپتوز (مکانیزم خود تخریبی) باعث مرگ سلول‌های سرطانی شود. محققین معتقدند که سیر یک عامل درمانی بالقوه در برابر سرطان کبد است.

۲. سیر، تجمع کلسترول و چربی در کبد را کاهش می‌دهد
مطالب پیشنهادیسنجاق
خرید گل ختمی بنفش با ارسال رایگان
خرید گل ختمی بنفش با ارسال رایگان
تبلت 12 اینچی ماکروسافت با تخفیف و گارنتی 24 ماهه معتبر! همین الان بخر!
تبلت 12 اینچی ماکروسافت با تخفیف و گارنتی 24 ماهه معتبر! همین الان بخر!
خرید قهوه فوری 200 گرمی نسکافه گلد اورجینال Nescafe GOLD با ارسال رایگان
خرید قهوه فوری 200 گرمی نسکافه گلد اورجینال Nescafe GOLD با ارسال رایگان
خرید ادویه فلافل (به همراه آموزش تهیه) ترکیب آماده و کامل تهیه فلافل با ارسال رایگان
خرید ادویه فلافل (به همراه آموزش تهیه) ترکیب آماده و کامل تهیه فلافل با ارسال رایگان
هدفون بی‌سیم هوآوی رو بدون تخفیف نخر!
هدفون بی‌سیم هوآوی رو بدون تخفیف نخر!
❮❯
یکی از کارهای کبد، تولید نوعی کلسترول به نام VLDL (لیپوپروتئین با چگالی بسیار پایین) است و همچنین از حرکت چربی‌ها در جریان خون جلوگیری می‌کند. این نوع کلسترول، نقش مهمی در متابولیسم چربی و انرژی دارد. به هر حال، زمانی که VLDL و دیگر کلسترول‌ها در سطح بالایی هستند، به کبد آسیب رسانده و باعث بیماری کبد چرب می‌شوند. مجله تغذیه در ۲۰۰۲ خواص سیر برای کبد را کاهش کلسترول کل، کلسترول LDL (لیپوپروتئین با چگالی پایین)، کلسترول VLDL و تری گلیسیرید تشکیل شده در کبد اعلام کرد. مجله نقدهای تغذیه در ۲۰۱۳ نیز مطلبی را انتشار داد که اعلام می‌کرد مصرف منظم سیر می‌تواند از کبد چرب جلوگیری کرده یا آن را کاهش دهد.

۳. سیر از پرفشاری ورید باب جلوگیری می‌کند
جلوگیری از پرفشاری ورید باب یکی دیگر از خواص سیر برای کبد است. پرفشاری ورید باب وضعیتی است که در آن، فشار خون در رگ‌های کبد بالا می‌رود. این مسئله می‌تواند به دلایل متعدد پیش بیاید. یکی از دلایل این است که رگ، دیگر خاصیت ارتجاعی ندارد. زمانی که این وضعیت پیش می‌آید، رگ‌های کبد مسدود شده و خون به بدن بازمی‌گردد و نمی‌تواند از کبد عبور کند. سیر حاوی آرژنین است که از بروز این مشکل جلوگیری می‌کند. آرژنین، یک اسید آمینه مهم است که باعث می‌شود رگ‌های کبد در وضعیت آرامی باشند و خون در کبد در سطح طبیعی باقی بماند.

۴. سیر می‌تواند در برابر سموم از کبد محافظت کند
کبد سالم می‌تواند سموم را شکسته و مواد شیمیایی سمی را جذب کند اما زمانی که کبد در وضعیت خوبی نباشد، این اندام نمی‌تواند حجم سموم را دفع کند. سموم موجود در بدن، همیشه وجود دارند زیرا خود بدن، سمی طبیعی به نام بیلی‌روبین را تولید می‌کند. این سم از شکست هم در اریتروسیتها (سلول‌های قرمز خون) به وجود می‌آید. اگر این سم مدت زیادی در کبد بماند می‌تواند باعث آسیب کبد و بیماری یرقان شود. سموم دیگری که از خارج از بدن می‌آید، سموم دارویی هستند.

مصرف بیش از اندازه داروهایی مانند استامینوفن (مسکن)، استرس اکسیداتیو را در کبد ایجاد کرده و باعث سمیت کبد می‌شود. در این شرایط، مصرف سیر می‌تواند به سم‌زدایی کمک کند. مجله اینترنتی تغذیه و سلامت که در ۲۰۰۹ منتشر شد اعلام کرد که خواص سیر برای کبد، محافظت از کبد در برابر سموم طبیعی و محیطی است و این کار را با اثر آنتی اکسیدانی خود که به دلیل وجود آلیسین، سلنیوم و ویتامین C است، انجام می‌دهد. سلنیوم و ویتامین C، فعالیت آنتی اکسیدانی را افزایش می‌دهند که سم‌زدایی کبد را انجام داده و از آسیب سلول‌های کبد جلوگیری می‌کند.

۵. سیر از التهاب کبد جلوگیری می‌کند
جلوگیری از التهاب کبد، یکی از شگفت انگیزترین خواص سیر برای کبد است. سیر حاوی ویتامین B6 است که می‌تواند سطح هوموسیستئین در بدن را پایین بیاورد. زمانی که سطح هوموسیستئین پایین است، می‌توان از التهاب کبد جلوگیری کرد و بیماری هپاتیت (یرقان) رخ نمی‌دهد.

قیمت سیر سیاه برای کبد چرب

بازدید : 38
سه شنبه 21 دی 1400 زمان : 13:17

جلوگیری از چاقی نشات گرفته از افزایش سن

کسانی که در مرحله میانسالی هستند و یا در آستانه ورود به این مرحله از زندگی شان هستند، باید بدانند که با بالا رفتن سن دچار اضافه وزن و چاقی می شوند که یکی از راههای بدون عارضه مقابله با این نوع چاقی، استفاده از چای سبز است. آن دسته از افرادی که هنوز به مرحله میانسالی ورود نکرده اند، هم تلاش کنند تا چای سبز را در برنامه غذایی شان قرار دهند تا با بالا رفتن سن دچار چاقی و اضافه وزن نشوند.

در خصوص عملکرد چای سبز در مقابله با تجمع چربی و چاقی دوران میانسالی، باید عنوان کرد که این گیاه روند پیری سلول ها را کند می کند و این عامل باعث می شود تا در سنین میانسالی حداقل افزایش وزن راداشته باشند. در حقیقت این چای سبز است که به آنها کمک می کند تا کمترین میزان ذخیره چربی و مواد زائد را در طول سال های جوانی و میانسالی در بدن جمع کنند.

چای سبز و لاغری و سایر خواص آن

کسانی که جهت لاغری و کاهش وزن و تنظیم سوخت‌وساز بدن خود چای سبز مصرف می‌کنند، علاوه بر اینکه از فواید چای سبز جهت رفع چاقی شان سود می برند، می‌توانند از خواص چای سبز جهت کاهش فشار خون، پایین آوردن قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن خود و تخفیف و حتی از بین بردن نشانه‌های بیماری‌هایی مانند پارکینسون، آلزایمر و بیماری مفصلی- استخوانی مانند آرتریت روماتوئید نیز سود ببرند. بعلاوه، در مطالعات متفاوتی به این نکته اشاره شده است که نوشیدن آن می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی، جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ها از قبیل سرطان کولون و کاهش نشانه‌های افسردگی داشته باشد.

برای عملکرد بهتر این دمنوش و لاغری، به فنجان چای سبز تان مقداری آبلیمو اضافه کنید. اضافه کردن آبلیمو به چای در رژیم غذایی‌تان، باعث می شود تا مقدار زیادی کالری وارد شده در بدن تان سوزانده شود. در واقع ما توصیه می کنیم که از نوشیدنی مخلوط چای سبز و آبلیمو به عنوان یک نوشیدنی کم کالری که کاهش وزن چشمگیری دارد را در برنامه و رژیم لاغری تان بگنجانید. نکته مهم آن است که در صورت امکان از آب لیموی تازه استفاده کنید که خواص ان را هم دریافت کنید.

کار چای سبز و لاغری وقتی عملکرد بهتری دارد که شما حتی در وعده صبحانه هم به جای قهوه از این دمنوش استفاده کنید. چای سبز دارای کافئین است و هوشیاری لازم را که شما از قهوه انتظار دارید به شما منتقل می کند.

در مورد عملکرد بهتر چای سبز و لاغری و اضافه کردن آبلیمو به نوشیدنی چای سبزتان پژهشهایی انجام گرفته است. از جمله در مطالعاتی که در سال ۲۰۰۷ در دانشگاه پوردو صورت گرفته است، نشان می‌دهد که آبلیمو به چای سبز کمک می‌کند تا آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن حفظ شود. برخی از این آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز مانند epigallocatechin یا EGCG، می‌توانند به بالا بردن سوخت و ساز بدن انسان کمک کند و به این ترتیب روند کاهش وزن به راحتی صورت می گیرد.

مطالعات نشان داده اند که اگر پیش از صرف غذا، یک لیوان بزرگ از این دمنوش و آبلیمو میل کنید، حدود ۷۵ کالُری کمتر مصرف می کنند، که بهترین کار برای از بین بردن اضافه وزن است.

در نهایت اگر تصمیم گرفتید که در بحث دمنوش فوق و لاغری آبلیمو را هم اضافه کنید، باید بدانید که فقط نوشیدن چای سبز و آبلیمو به تنهایی برای کاهش وزن موثر نیست و نیاز است شما یک برنامه غذایی کم کالری شامل میوه جات، سبزی ها، لبنیات کم چرب، پروتئین های بدون چربی و غلات سبوس دار داشته باشد و 150 دقیقه ورزش را در هفته داشته باشید. پیشنهاد می کنیم که از پیاده روی، دوچرخه سواری یا شنا در این راستا استفاده کنید.

افزایش سطح ایمنی بدن با استفاده از محصولات چای سبز دکتر سینا
یکی دیگر از فواید چای سبز دکتر سینا افزایش سطح ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها و عفونت ها می باشد، در حقیقت چای سبز خاصیت آنتی باکتریال دارد و داشتن همین ویژگی سبب شده است که مصرف روزانه ی چای سبز باعث بالاتر رفتن سطح ایمنی بدن شود به طوری که تحقیقات انجام شده به ما نشان می دهد که افرادی که از محصولات چای سبز استفاده می کردند در مقایسه با افرادی که تا به حال از محصولات چای سبز استفاده نمی کردند کمتر به بیماری های عفونی و باکتریایی مبتلا شده بودند؛ ترکیبات آنتی باکتریال موجود در گیاه چای سبز سموم تولید شده به وسیله ی باکتری ها را از بین می برند و از اتصال باکتری به سلول های بدن جلوگیری می کنند و از این طریق اثر بیماری زایی باکتری ها و میکروب ها را کاهش می دهند، اگر به دنبال راهی برای افزایش سطح ایمنی بدن خود هستید حتما از محصولات چای سبز دکتر سینا استفاده کنید.

خرید اینترنتی چای لاغری سینا

بازدید : 35
شنبه 18 دی 1400 زمان : 11:14

سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما یکی از ترکیبات بسیار پرطرفدار است. سبوس برنج قهوه ای لایه دوم تاثیرات شگفت انگیزی بر سلامت جسمی مصرف کنندگان دارد.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و قارچ گانودرما و خواص درمانی آن
سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما سرشار از ریزمغذی ها و ترکیبات مورد نیاز بدن می باشد که از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار است. سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما، مخلوطی از سبوس برنج قهوه ای همراه با عصاره قارچ گانودرما بوده و با تامین بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، قادر به حفظ و کنترل سلامتی در افراد خواهد بود. سبوس برنج قارچ گانودرما را می توان با ترکیبات دیگر غذایی مانند سالادها، خوراک های صبحانه و بسیاری از مواد غذایی دیگر مخلوط نموده و از خواص معجزه آسای آن بهره مند گردید.

سبوس برنج قهوه ای و خواص بی نظیر آن
سبوس برنج به پوسته خارجی برنج گفته می شود که دارای ترکیبات بسیار مغذی و مفید برای سلامتی بوده و مصرف صحیح و مکرر آن می تواند بسیاری از مشکلات را بهبود بخشیده و در ارتقا سلامت بدن بسیار موثر عمل نماید.

سلامت پوست و مو
سبوس برنج قهوه ای برای لاغری به دلیل داشتن حجم بالایی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین E، توانایی آبرسانی و حفظ رطوبت پوست را داشته و می تواند از بروز خشکی، ترک ها و آسیب های پوستی خفیف تا شدید جلوگیری نماید. سبوس برنج با تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست، قادر به لایه برداری، پاکسازی و از بین بردن لک ها و ناهمواری های پوستی بوده و می تواند پوست صورت را روشن و شفاف نماید. سبوس برنج قادر به افزایش خونرسانی و میزان اکسیژن به سلول های پوست و مو بوده و می تواند از ریزش موها و پوسته پوسته شدن سلول های پوستی جلوگیری نموده و در تقویت رشد موها نقش موثری داشته باشد. برای اطلاع از قیمت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری با ما در تماس باشید

سبوس برنج قارچ گانودرما

سایر خواص درمانی سبوس برنج
سبوس برنج می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کاهش وزن، تناسب اندام و رسیدن به یک وزن ایده آل داشته و از بروز چاقی، مشکلات قلبی عروقی و دیگر مشکلات زمینه ای پیشگیری نماید. این ماده سرشار از آنتی اکسیدان های ضروری بوده و قادر به ایجاد یک کاهش وزن اصولی و منظم در اشخاص خواهد بود. این ماده غذایی از بروز یبوست، مشکلات گوارشی، سنگ کلیه، دیابت، فشار خون، کلسترول بالا، کم خونی و پوکی استخوان پیشگیری نموده و تاثیرات شگفت انگیزی در حفظ سلامتی خواهد داشت. گانودرما و سبوس برنج یکی از بهترین ترکیبات غذایی تلقی گردیده و دارای خواص معجزه آسایی می باشند.

گانودرما و سبوس برنج

قارچ گانودرما و خواص شگفت انگیز آن
قارچ گانودرما یکی از مهمترین و اصلی ترین ترکیبات مورد استفاده در طب سنتی آسیای شرقی بوده و از جمله قارچ های خاص و بسیار مفید به شمار می آید. این قارچ دارای 400 ذره فعال بیولوژیکی بوده و در تقویت بسیاری از دستگاه های بدن نقش موثری ایفا می نماید. قارچ گانودرما بر تقویت سیستم ایمنی، کاهش التهابات ایجاد شده بواسطه فعالیت سیستم ایمنی، پیشگیری از انواع سرطان ها بویژه سرطان های دستگاه گوارش، بهبود وضعیت روحی روانی و کاهش علائم آزار دهنده افسردگی، سلامت قلب و عروق، کنترل قند خون، بهبود آلرژی های فصلی و دائمی، بهبود عملکرد کلیه و کبد و محافظت از سیستم عصبی مرکزی تاثیر بسیار مثبتی داشته و از بروز بسیاری از مشکلات زمینه ای جلوگیری می نماید.

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/

بازدید : 45
چهارشنبه 15 دی 1400 زمان : 12:20

همچنین ابتلا به کبد چرب می تواند سبب تندی خلق و کاهش آستانه ثبت شود و بسیار مهم است شما بتوانید کبدچرب خود را به راحتی و سیگار درمان کنید استتفاده از سیر سیاه می‌تواند از تجمع چربی هایی مانند تری گلیسیرید و کلسترول در اطراف کبد چرب گیری کند با این مورد در آزمایشات انجام شده کاملاً مشهود است ضمن اینکه سیر سیاه با افزایش متابولیسم بدن سبب می شود تا چربی سوزی بیشتری در بدن شما صورت گرفته و روند از بین رفتن چربی ها از بافت اطراف کبد سرعت بیشتری پیدا کند.
سیب سیاه خواص بسیار خاصی برای بدن دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به درمان زود انزالی درمان کبد چرب کاهش قند و فشار خون رفع دردهای روماتیسمی ناشی از آرتریت روماتوئید اشاره کرد همچنین سیر سیاه سبب تقویت ایمنی بدن شده و برای درمان ریزش موها می تواند بسیار مفید باشد سیر سیاه بیشتر از پخته شده و سیر خام دارای خواص مفید برای بدن میباشد و میتواند به راحتی مصرف شود.زیرا علاوه بر نداشتن بوی نامطبوع ، طعم بسیار ملایمی دارد و می توانید به راحتی آن را در وعده هتی غذایی خود بگنجانید.

سیر سیاه برای کبد چرب

سیر تخمیر یا پیر ، عملکرد کبد را بسیار بهتر می کند ، حتی بیشتر از سیر خام یا پخته. سیر به یکی از مهمترین فرایندهای آنزیمی در بدن ما کمک می کند: گلوتاتیون ، یک آنتی اکسیدان قوی که به دفع سموم از بدن کمک می کند. وقتی سیر تخمیر شده باعث تقویت کبد می شود ، کبد بهبود یافته بهتر قادر به از بین بردن فلزات سنگین و سایر مواد نامطلوب است. از طریق تخمیر ، سیر پیر عناصر فعال گوگرد SAC و SAMC را بدست می آورد.

پرداخت درب منزل
برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره51 58 193 0910 تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.


فروشگاه کالایاب امکان خرید به 2 روش آنلاین و پرداخت درب منزل را برای شما فراهم کرده
آنلاین خرید کنید و بیشتر تخفیف بگیرید
پرداخت آنلاین با قیمت 171.000 تومان
پرداخت درب منزل با قیمت 190.000 تومان
برای خرید روی دکمه خرید مستقیم کلیک کنید

در مورد سیر سیاه

سیر سیاه دکتر بیز تماما فرآوری شده و تخمیر شده می باشد و برای کبد چرب بسیار مفید بوده و به درمان آن کمک بسزایی را دارد.

برای خرید سیر سیاه دکتر بیز و مصرف سیر سیاه کافی است تا با شماره تلفن 09101935851 در تماس باشید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

سیر سیاه شرکت بیز

آزامیش سیر سیاه بروی موش ها و نتایج آن

عصاره سیر پیر (AGE) تولید شده توسط فرآیند پیری دارای اثرات مختلف دارویی مفید است. در این مطالعه ، اثرات AGE بر روی کبد چرب ، مقاومت به انسولین و میکروبیوتای روده ای بین موشهای ddY-H ، موش مقاومت به انسولین و موشهای ddY-L ، موشهای طبیعی مقایسه شد. موش ها به مدت 7 هفته با رژیم غذایی همراه با AGE ((4٪ وزنی / وزنی) تغذیه شدند. تجویز AGE تاثیری بر وزن بدن و رژیم غذایی هر دو نوع موش نداشت. در موش های ddY ‑ H ، سطح سرمی گلوکز و انسولین افزایش یافته و تحمل گلوکز مختل شد. با این حال ، دولت AGE این شرایط غیر عادی را بهبود بخشید. AGE این اثرات را در موشهای ddY-L نداشت.

فروشگاه پرشین خرید

بازدید : 36
دوشنبه 13 دی 1400 زمان : 15:08

خواص انواع قهوه گانودرما دکتر بیز
گانودرما نوعی قارچ با پیشینه بیش از 2000 سال در طب سنتی بوده است. امروز قهوه گانودرما مورد مصرف عموم است، قهوه گانودرما به دلیل خاصیت درمانی پرطرفدار است.

نوشیدنی قهوه گانودرما با خاصیت درمانی

گانودرما نوعی قارچ با پیشینه بیش از 2000 سال در طب سنتی بوده است. امروز قهوه گانودرما مورد مصرف عموم است. گانودرما را می توان در محصولاتی نظیر شامپوی گانودرما، قرص، صابون و قهوه گانودرما مورد استفاده قرار داد. خواص محصولات گانودرما از نظر افرادی که از آنها استفاده کرده اند بی نظیر و عالی است البته خواص اصلی گانودرما کاهش دیابت است که این افراد قهوه یا قرص گانودرما را برای درمان مصرف می کنند. به دلیل بافت سخت و چوبی مانند گانودرما از پودر و عصاره گانودرما استفاده می شود، همچنین به دلیل خواص درمانی گانودرما لوسیدوم این قارچ مصرف پزشکی دارد. قهوه گانودرما دارای چهار نوع طعم است که قهوه سوپریم آن گران تر و خوشمزه تر است، خواص گانودرما لوسیدوم جلوگیری از دیابت کاهش خطر سرطان، تقویت کبد سالم و سم زدایی بدن است.

گانودرما چیست:
امروزه سوالات متنوعی در مورد گانودرما نظیر خواص قهوه حاوی قارچ گانودرما چیست؟ یا خواص قهوه گانودرما چیست؟ خواص گانودرما چیست؟ خواص گیاه گانودرما چیست؟ یا خواص قارچ گانودرما چیست؟ ذهن افراد را به خود مشغول کرده است در این مقاله به تشریح و پاسخ این سوالات می پردازیم.

گانودرما نوعی قارچ است که طعم تلخی دارد، خواص درمانی گیاه گانودرما مهمترین دلیل استفاده این گیاه است. قارچ گانودرما نوعی قارچ ریشی نیز شناخته می شود. این قارچ سال های طولانی در طب سنتی چین مورد استفاده بوده که قدمت آن به بیش از 2000 سال می رسد. این نوع قارچ جز قارچ های قرمز به شمار می رود ولی برخلاف بیشتر انواع قارچ های قرمز این نوع قارچ سمی نبوده و خاصیت درمانی نیز دارد.

این نوع قارچ را می توان در رنگ های دیگری نیز یافت ولی رنگ قرمز آن بیشتر و کشت آن رایج تر است. از نام های دیگر این قارچ می توان به قارچ جاودانگی یا قارچ جان افزا اشاره کرد. در زمان های قدیم این نوع قارچ بیشتر در انحصار افراد ثروتمند بود که مهمترین دلیل نامیده شدن این نوع قارچ به نام قارچ جاودانگی تقویت سیستم ایمنی و جوانی و طول عمر می شد.

گانودرما به چه صورتی یافت می شود:
با اینکه بیشتر افراد این قارچ را به صورت تازه مصرف می کنند ولی به دلیل بافت سخت و چوب مانند آن مصرف این قارچ به صورت پودر و عصاره آن رایج تر است.

مناطق رشد قارچ گانودرما در ایران:

این نوع قارچ در مناطق مرطوب و به صورت خود رو، بر روی تنه درختان رشد می کند، شما به راحتی می توانید این نوع قارچ را در شمال کشور پیدا کنید اما تشخیص آن کمی سخت است، زیرا باید این نوع قارچ را از بین 80 گونه مختلف قارچ گانودرما و سایر قارچ های سمی و کشنده تشخیص داد که این امر نیازمند دانش کافی می باشد. از نام های دیگر این قارچ می توان به قارچ جاودانگی یا قارچ جان افزا اشاره کرد، در زمان های قدیم این نوع قارچ بیشتر در انحصار افراد ثروتمند بود که مهمترین دلیل نامیده شدن این نوع قارچ به نام قارچ جاودانگی تقویت سیستم ایمنی و جوانی و طول عمر می شد.

خواص قارچ گانودرما:
گانودرما نوعی قارچ قرمز است و خواص گانودرما قهوه آن مشهور است. این نوع قارچ در مناطق معتدل رشد می کند. گانودرما قدمتی 2000 ساله دارد. از نام های دیگر این قارچ می توان به قارچ جاودانگی یا قارچ جان افزا اشاره کرد. در زمان های قدیم این نوع قارچ بیشتر در انحصار افراد ثروتمند بود. مهمترین دلیل نامیده شدن این نوع قارچ به نام قارچ جاودانگی تقویت سیستم ایمنی و جوانی و طول عمر است.

امروزه پودر و عصاره گانودرما مورد استفاده قرار دارد که در این بین به دلیل خواص گانودرما قارچ، قهوه آن شناخته شده و پرطرفدار است. از مهمترین خواص قارچ گانودرما قهوه ای می توان به جلوگیری از دیابت، کاهش خطر سرطان، تقویت کبد سالم، سم زدایی بدن و تقویت کننده انرژی، کاهش خطر انواع بیماری های قلبی و عروقی و مناسب برای سیستم عصبی را نام برد. از دیگر خواص گانودرما و خواص آن می توان به کاربرد آرایشی آن اشاره کرد زیرا علاوه بر اینکه پوست را شاداب و مرطوب می نماید مشکلات پوستی مانند جای زخم و آکنه را نیز بهبود می بخشد.

خواص این قارچ در طب سنتی چه بوده است:
از حدود 200 سال پیش قارچ گانودرما در طب سنتی و امپراطوری چینی جایگاه ویژه ای یافت این قارچ به دلیل خواص زیادی که دارد مورد توجه امپراطوران و افراد ثروتمند قرار گرفت. علی رغم اینکه تلاش هایی در جهت اثبات این موضوع که طب سنتی ناکارآمد است، شده است اما اما در سال های اخیر بسیاری از بیماری ها به کمک طب چینی بهبود یافته اند، البته این روش زمانی کارایی دارد که پزشک در زمینه طب چینی تخصص و دانش کافی را داشته باشد.

ارزش غذایی گانودرما:

از خواص کلی گانودرما می توان به وجود 400 ماده مغذی اشاره کرد، وجود این مواد مغذی در این گیاه باعث بهبود سلامت و سرزندگی می شود. به برخی از مهمترین مواد موجود در این گیاه می توان به پلی ساکارید ها، پروتئین ها، کلسیم، پتاسیم، فسفر، ویتامین های A, B, C, D, E اشاره کرد.

گانودرما در سلامت قلب:

قارچ گانودرما و خواص گانودرما بیز برای سلامت قلب مفید است زیرا سیدگانودریک موجود در گانودرما باعث بهبود جریان خون شده و جذب اکسیژن در ماهیچه های قلب را کاهش می دهد. گانودرما همچنین از تولید پلاک در رگ جلوگیری می کند و این امر باعث کاهش فشار خون می شود. گانودرما از لخته شدن خون جلوگیری می کند و آنها را برطرف می کند.

از خواص گانودرما و عصاره گانودرما می توان به درمان آلرژی هایی همچون آسم اشاره کرد. از دیگر فواید قارچ گانودرما برای سلامتی میتوان به سلامت بدن، درمان آلرژی، سم زدایی و تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از پیری زودرس و همچنین به کاهش وزن اشاره کرد.

فواید گانودرما برای سلامتی بدن:

خواص های گانودرما، گانودرما یک گیاه افزایش دهنده و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن به شمار می رود پلی ساکارید های موجود در این قارچ باعث بهبود سنتز DNA شده و با افزایش تقسیم سلولی باعث جلوگیری از پیری زودرس می شود. گانودرما و خواص درمانی، این قارچ همچنین با تقویت سیستم ایمنی بدن از بروز سلول های سرطانی جلوگیری می کند کاهش استرس و کاهش فشار خون از دیگر فواید گانودرما برای سلامتی بدن است.

نظریه های دانشمندان در رابطه با این گیاه:
هرچند این قارچ خواص درمانی زیادی دارد اما خواص علمی گانودرما هنوز ثبت نشده و آزمایش های بالینی زیادی در حال انجام روی این نوع قارچ است و خواص اثبات شده گانودرما هنوز به ثبت سازمان بهداشت نرسیده است با اینکه گانودرما بیشتر بیماری ها را درمان می کند و این امر تقریبا به صورت تجربی اثبات شده است.

منبع معتبر نوشته های بالا

بازدید : 44
يکشنبه 12 دی 1400 زمان : 17:08

اولین نکته این است که به هیچ عنوان انتظار معجزه و کاهش وزن های نجومی از این محصول نداشته باشید. همانطور که می دانید بسیاری از پیج های اینستاگرامی تنها با هدف کلاهبرداری مطالب ضد و نقیضی در خصوص محصولات ارائه شده در پیج شان می کنند و گاها این ادعا را دارند که استفاده از سیر سیاه می‌ تواند ماهانه تا ۶ کیلو برای شما کاهش وزن به همراه داشته باشد.
در خصوص لاغری با سیر سیاه باید بگوییم که این محصول به طور میانگین ماهانه بین دو تا سه کیلو می تواند برای شما کاهش وزن را به همراه داشته باشد. اما این به معنی این نیست که این میزان لاغری برای شما به صورت تضمینی میباشد. زیرا عوامل مهمی از جمله متابولیسم بدن ، میزان کالری ورودی و همچنین نوع تغذیه در لاغری و کاهش وزن بسیار موثر هستند. برای اینکه بتوانید حداکثر میزان لاغری از سیاه را دریافت کنید نیاز است روزانه این محصول را سه وعده مصرف کنید و بهتر است که وعده هایی که اقدام به مصرف سیر سیاه می کنید زمانی باشد که معده شما خالی است تا بتواند بالاترین جذبه این محصول را داشته باشد و بتواند اثربخشی بی نظیر در خصوص خواص ذکر شده این محصول برای شما به همراه بیاورد.
به عنوان مثال سیر سیاه برای لاغری بسیار مناسب است اما چنانچه پس از مصرف این محصول بخواهید به طور بی رویه اقدام به وارد کردن کالری به بدنتان کنید مسلما این محصول هیچ محصول دیگری برای شما هیچگونه اثر بخشی در خصوص کاهش وزن نخواهد داشت. مورد بعدی در خصوص خواص ذکر شده سیر سیاه اثر درمانی آن برای درمان بیماری‌های آقایان میباشد. سیر سیاه برای زود انزالی بسیار بسیار مفید است و مصرف یک دوره ۳ الی ۶ ماه از این محصول می‌تواند به طور کامل بیماری های زود انزالی در آقایان را درمان کند .اما این موضوع نیز به این معنی نیست که تنها با مصرف یک بسته از این محصول می توانید مشکل زود انزالی خود را درمان کنید. حقیقت دیگر در خصوص درمان زود انزالی با سیر سیاه این است که این محصول یک داروی تاخیری نیست که بخواهد پیش از رابطه جنسی از آن استفاده کنید و انتظار داشته باشید که مانند قرص های تاخیری رابطه جنسی شما را به تاخیر بیاندازد. این محصول خاصیت درمانی دارد و می‌تواند مشکل زود انزالی را به طور دائمی و اما به صورت تدریجی حل کند.

آیا سیر سیاه برای لاغری خوب است

خرید و قیمت سیر سیاه برای لاغری و کاهش وزن
خرید سیر سیاه جهت لاغری می تواند بهترین راهکار طبیعی برای کاهش وزن به شمار بیاید.این محصول برای لاغری و کاهش وزن نه تنها هیچ گونه عوارضی به همراه ندارد بلکه باعث می شود تا با بهره گیری از خواص بی نظیر سیر برای بدن بتوانید سطح ایمنی بدن و سلامتی خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.
قیمت سیر سیاه برای لاغری با توجه به اینکه از هزینه‌های تولید این محصول بسیار بالا است می تواند توجیه منطقی داشته باشد. یک دوره تخمیر سیر سیاه به مدت ۴۵ روز به طول می‌انجامد و در این مدت نیاز است تا تجهیزات پیشرفته با استهلاک بسیار بالا فرآیند تخمیر را صورت دهند. این فرایند تخمیر د به گونه‌ای باشد که بتواند خواص سیر را حفظ کرده و همچنین تخمیر باید به گونه‌ای باشد که بتواند میزان آلیسین سیر را تا ۱۰ برابر افزایش دهد.
مصرف یک دوره ۴۰ الی ۶۰ روزه در کنار رعایت رژیم غذایی و داشتن فعالیت جسمی می‌تواند کاهش وزن بسیار چشمگیری برای شما به همراه داشته باشد. اما با توجه به این که محصول کاملا گیاهی است و سلامت شما مهم ترین عاملی است که در کاهش وزن باید در نظر داشته باشید هرگز انتظار کاهش وزن های سریع در دوره های کوتاه مدت را از آن نداشته باشید.
خواص بی‌شماری که این محصول برای بدن دارد در بالا ذکر شده است و بسیار مهم است که حین دوره های کاهش وزن مواردی را در نظر بگیرید که سلامت شما حفظ شود. سلامت شما در دوره های لاغری مهمترین عاملی که باید به آن توجه کنید .دوره های لاغری با داروهای شیمیایی که در مدت زمان کوتاهی افزایش چشمگیر و زیادی به بدن شما می‌دهند سبب می‌شود تا آسیب های بیشماری را به بدن خود وارد کنید. این آسیب ها می توانند سبب بروز چین و چروک در پوست و یا افزایش استرس و در بسیار از موارد افسردگی باشند.
از این رو بسیار مهم است تا لاغری را به عنوان یک فرایند بلند مدت و حداقل در دوره های ۶ ماه تا یک ساله مد نظر داشته باشید و به هیچ وجه انتظار لاغری در مدت زمان کوتاه را نداشته باشید. چنانچه برای شما در مدت زمان کوتاهی میزان زیادی وزن از دست دهد مشخصاً این امر می‌تواند سبب ابتلا به بیماری‌ های مختلف و عوارض جبران ناپذیر برای بدن شما شود.

سیر سیاه علاوه بر لاغری چه خواص دیگری دارد ؟
سیر سیاه علاوه بر اینکه برای لاغری مناسب است دارای خواص دیگری می باشد که از مهمترین خواص درمانی سیاه می‌توان به کاهش چربی خون و جلوگیری از مشکلات قلبی و عروقی اشاره کرد.همچنین چنانچه دارای مشکلات کلیوی هستید بد نیست بدانید که مصرف سیر سیاه سبب افزایش حجم حجم ادرار می شود که ث پاکسازی مسیر کلیه‌ها شده و به سلامت کلی شما کمک می‌کند.
همچنین سیب سیاه به دلیل اینکه سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها می باشد سبب کاهش ریسک ابتلا به انواع سرطان ها می شود و همانطور که می دانید سیر یکی از قوی ترین مواد غذایی دارای آنتی اکسیدان می ‌باشد.چنانچه دچار دردهای مفاصل و دردهای حاصل از آرتریت شده اید استفاده از شیر سیاه می‌تواند در درمان مشکلات شما بسیار موثر باشد.
سیر سیاه علاوه بر خاصیت منحصر به فرد در لاغری می تواند برای پوست و مو نیز بسیار مفید باشد و به عنوان یکی از مواد غذایی موثر در ریزش مو و همچنین برطرف کننده خشکی پوست مورد استفاده قرار گیرد استفاده از سیر و سیاست سبب روشن شدن پوست شما می شود.
سیر سیاه باعث کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن می‌شود و از این رو می تواند در چربی سوزی و کاهش وزن بسیار موثر باشد. همچنین چنانچه دارای مشکلاتی مانند دهیدراته گی پوست و پیری زودرس شده استفاده از سیر می تواند روند پیری پوست را کند کرده و شما بتوانید تا سنین بالاتری همچنان پوست جوان و با طراوت و شادابی داشته باشید.
نحوه مصرف سیر سیاه برای لاغری
مصرف صحیح سیاه برای لاغری مهمترین نکته است که در خصوص کاهش وزن با این محصول باید در نظر گرفته شود جهت افزایش اثربخشی این محصول نیاز است تا هنگامی که معده شما خالی می باشد یک حبه و یا دو حبه اسیر سیاه را پیش از وعده‌های غذایی استفاده کنید و سعی کنید وعده غذایی خود را نیز سبک مصرف کنید همچنین استفاده از سیر سیاه در صبحانه می‌تواند اثربخشی آن را در لاغری افزایش دهد .همچنین می توانید سیر سیاه را همراه انواع خوراکی ها و سالاد ها مصرف کنید.

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

بازدید : 41
شنبه 4 دی 1400 زمان : 17:49

خواص و موارد مصرف:

کاهش وزن و چربی سوزی
برطرف کردن زود انزالی
ضد سرطان
رفع چربی کبد
درمان دیابت
درمان زگیل تناسلی
کاهش فشار خون
محافظت کننده عصبی
ضد سرطان
ضد چاقی
تقویت سیستم ایمنی بدن
محافظت کننده سلولهای کبدی
عفونت های رحمی
بیماری های ریوی

ویژگی های محصول :

وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.

زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.

سیر سیاه برای زگیل تناسلی و درمان و جلوگیری از ابتلا به آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد و طریقه استفاده از سیر سیاه برای زگیل تناسلی بسیار آسان می باشد.

استفاده از سیر سیاه برای زگیل تناسلی

در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با فواید و مزایای سیر سیاه برای زگیل تناسلی برای شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعات بسیار مهمی را در ارتباط با این فراورده کاملا گیاهی برای درمان زگیل تناسلی بدهیم و همچنین توضیح خواهیم داد که سیر سیاه برای زگیل تناسلی باید به چه صورت مصرف شود و مصرف چه مقدار از این فراورده سیر در روز می تواند تا از مبتلا شدن شما عزیزان به این عارضه بکاهد. پس در صورتی که شما نیز دچار این عارضه شده اید و یا می خواهید تا از ابتلای به آن جلوگیری کنید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

سیر سیاه برای زگیل تناسلی

قبل از پرداختن به فواید سیر سیاه برای زگیل تناسلی می خواهیم تا ابتدا در ارتباط با این ناراحتی در زنان و مردان برای شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در ارتباط با چگونگی انتقال بیماری نیز به شما بدهیم. همان طور که می دانید زگیل ها بیماری هایی هستند که عامل ویروسی داشته و به همین علت هم می‌توانند مسری بوده و از فردی به فرد دیگر منتقل شوند.

یکی از ویروس های مهمی که زندگی انسان را به خطر می‌اندازد و سلول های انسانی را به عنوان سلول هدف قرار می دهد، ویروس پاپیلومای مربوط به انسان است که به طور مختصر hpv نامیده می شود. این ویروس که شاید در ابتدا زیاد خطرناک به نظر نرسد، دلیل اصلی به وجود آمدن بسیاری از زگیل ها در قسمت های مختلف بدن از جمله دست و پا و همین طور اندام های تناسلی در زنان و مردان است.

خرید سیر سیاه برای درمان زگیل تناسلی

مسری بودن زگیل تناسلی
همانطور که می دانید ویروس ها می توانند از فردی به فرد دیگر منتقل شده و میزبان خود را به این طریق، تغییر دهند. ویروس hpv نیز هم این قابلیت را داشته و در صورتی که در نواحی دستگاه تناسلی به وجود بیاید، می تواند از طریق تماس جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل شود. شاید فکر کنید که ویروس هایی که باعث زگیل می شوند خطرناک نیستند اما باید بگوییم که در مورد این ویروس اینگونه نیست و به وجود آمدن زگیل تناسلی، به خصوص در بانوان، می تواند تا خطرات جانی زیادی را به همراه داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توانیم به ایجاد سرطان در دهانه رحم و قسمت های مختلف آن اشاره کنیم که در این صورت فرد باید احساس خطر کرده و به سرعت به دنبال راهی برای درمان خود بیفتد، چرا که در صورت ایجاد سرطان سلامتی فرد به خطر افتاده و احتمال مرگ او وجود دارد.

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

بازدید : 46
پنجشنبه 2 دی 1400 زمان : 17:20

قهوه گانودرما برای کبد چرب و طریقه ی مصرف آن
مقداری از قهوه گانودرما را در قهوه جوش بریزید و به مقدار کافی به آن آب اضافه کنید قهوه جوش را روی شعله کم و با حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید تا به جوش آید. پس از به جوش آمدن قهوه، قهوه ی لذیذ شما آمادس و می توانید نوش جان کنید.

سخن آخر
طعم تلخ این قهوه شاید شما را آزار بدهد اما با توجه به خواصی که از قهوه گانودرما برای کبد چرب نام بردیم نوشیدن این قهوه و تحمل طعم تلخ آن ارزش دارد. شما می توانید قهوه گانودرما را همراه با شکلات مصرف کنید تا طعم آن شما را اذیت نکند و بتوانید به راحتی آن را مصرف کنید. امیدوارم در این مقاله قهوه گانودرما را به خوبی برای شما معرفی و همچنین شما را به درستی راهنمایی کرده باشیم. شاد و پیروز باشید.قهوه گانودرما برای کبد چرب و طریقه ی مصرف آن
مقداری از قهوه گانودرما را در قهوه جوش بریزید و به مقدار کافی به آن آب اضافه کنید قهوه جوش را روی شعله کم و با حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید تا به جوش آید. پس از به جوش آمدن قهوه، قهوه ی لذیذ شما آمادس و می توانید نوش جان کنید.

سخن آخر
طعم تلخ این قهوه شاید شما را آزار بدهد اما با توجه به خواصی که از قهوه گانودرما برای کبد چرب نام بردیم نوشیدن این قهوه و تحمل طعم تلخ آن ارزش دارد. شما می توانید قهوه گانودرما را همراه با شکلات مصرف کنید تا طعم آن شما را اذیت نکند و بتوانید به راحتی آن را مصرف کنید. امیدوارم در این مقاله قهوه گانودرما را به خوبی برای شما معرفی و همچنین شما را به درستی راهنمایی کرده باشیم. شاد و پیروز باشید.

قیمت قهوه گانودرما
هر محصولی قیمتی دارد و هر چقدر کیفیت حقیقی آن محصول بیشتر باشد در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهد داشت . قارچ گانودرما همانگونه که اطلاع دارید خواص پرشماری دارد و راهی بی ضرر برای درمان اکثر بیماری ها می باشد . مثلا کسی که درد معده دارد از این محصول استفاده می کند کسی که ورم معده دارد باز هم از گانودرما استفاده می کند و برای کبد چرب و هزاران بیماری دیگر راه درمانی مناسب می باشد . در ضمن این گیاه پر فایده بیشتر از درمانی بودن برای مصرف کنندگان جنبه ی پیشگیری را نیز دارد که این مزیت های پرشمار این محصول را وارد محصولات لوکس نموده ولی با قیمتی بسیار مناسب . در کنار تمامی این خواص برجسته شرکت بیزمحصول فوق را فراوری نموده و با قهوه ترکیب کرده تا شما مصرف کننده عزیز علاوه بر دریافت خواص از طمع قهوه نیز لذت کافی را ببرید . البته قیمت فروش هر محصولی در ایران به علت سودجویی عده ای همیشه پر نوسان می باشد اما قیمت فروش این قهوه ی درمانی به واسطه ی فروشندگان شرکت بیز به صورت واحد و یکسان و مناسب برای مصرف کننده می باشد . پس توجه داشته باشید که حتما قهوه گانودرما را از فروشندگان و کارشناسان شرکت بیز تهیه فرمایید تا به قیمت خرید کرده باشید و با این روش پول اضافه به افراد سودجو ندهید . ( جهت خرید با کارشناس فروش خانم مدیری تماس بگیرید . شماره تماس ۰۹۳۵۱۰۷۷۳۷۰ و حتما قبل از خرید از کارشناس مربوط مشاوره جهت درمان بیماری را دریافت نمایید .)

لیست مبلغ فروش قهوه گانودرما
هات چاکلت گانودرما
قیمت قهوه هات چاکلت
۲۵۰ هزار تومان
قهوه گانودرما موکا
قیمت قهوه موکا
۲۵۰ هزار تومان
قهوه گانودرما لاته
قیمت قهوه لاته
۲۵۰ هزار تومان
قهوه گانودرما سوپریم
قیمت قهوه سوپریم
۲۵۰ هزار تومان
تخفیف گانودرما

قیمت قهوه گانودرما

قیمت قارچ گانودرما
همانگونه که در قسمت فبل اشاره نمودیم شرکت دکتر بیز قارچ گانودرما را طی چند مرحله فراوری نموده و پس از آماده سازی کامل که به شکل پودر در می آید با قهوه مخلوط نموده و آن را در ۲۰ ساشه در هر بسته به مشتری ارائه می دهد و اینکه هر بسته قیمت مربوط به خود را دارد . قارچ گانودرما به دلیل ضخامت محصول و تلخی پوست قارچ برای افرادی که قصد استفاده از این گیاه جان افزا را دارند مشکل و تقریبا محال می سازد . پس ما پیشنهاد می کنیم که هرگز به دنبال نرخ قارچ گانودرما جهت خرید نباشید و فقط جهت خرید و استفاده این محصول به دنبال مبلغ گانودرما به صورت قهوه باشید . قهوه گانودرما در چهار مدل و با خاصیت های متنوع و گوناگون تهیه و تولید شده است نرخ کافه گانودرما در قالب سوپریم به دلیل جنسینگ موجود در آن با قیمت ۱۹۸ هزار تومان عرضه می شود که گران ترین بسته ی قهوه گانودرما می باشد و مبلغ هر سه مدل دیگر اعم از قهوه گانودرما لاته , موکا و هات چکلت به قیمت ۱۸۹ هزار تومان فروخته می شود . و هر قیمتی بیش از این مازاد بر قیمت واقعی می باشد و شما خریدار عزیز حتما خرید خود را به قیمت واقعی و از فروشندگان و کارشناسان شرکت بیز انجام دهید .

قیمت خرید قهوه گانودرما
با توجه به تورم بالا در ایران اجناس مصرفی چه محصولات تولید داخلی و چه اقلام وارداتی شامل افزایش قیمت بسیار زیاد می باشند و قیمت اکثر اجناس به دو برابر تا سه برابر هم رسیده است . اما در این میان شرکت دکتر بیز هرگز قیمت اجناس خود از جمله قهوه گانودرما را به صورت تصاعدی بالا نبرده است و فقط با توجه به گذشت زمان مبلغی منطقی و منصفانه بر روی محصولات خود اضافه می نماید که با توجه به گذر زمان امری طبیعی محسوب می شود . اما نکته قابل اشاره درباره قیمت خرید گانودرما افرادی می باشند که این محصول را گران تر یا ارزان تر از قیمت واقعی به فروش می رسانند . کسانی که قهوه گانودرما را گران تر از تعرفه به فروش می رسانند در صورتی که به شرکت اطلاع رسانی شوند جایگاه خریدشان به عنوان نماینده فروش شرکت بسته خواهد شد اما شاید برای شما خریداران نکته جالب اشخاصی باشند که قهوه گانودرما را ارزان تر از قیمت واقعی محصول به فروش می رسانند . حتما توجه داشته باشید که هرگز از این افراد خرید خود را انجام ندهید زیرا کسانی که این کار انجام می دهند به صورت لیزری تاریخ تولید و انقضای محصول اعم از قهوه گانودرما را تغییر داده و در واقع جنس تاریخ گذشته را به دست مصرف کننده می رسانند . استفاده از اجناسی که تاریخ مصرفشان گذشته علاوه بر اینکه دیگر خاصیتی ندارند امکان دارد فرد مصرف کننده را دچار مصمومیت غذایی کند که شخص را با خطرات بزرگی مواجه می نمایید . در نتیجه گران تر بودن قیمت محصولی به ناکارآمد بودن یا فاسد بودن همان محصول ارجعیت دارد زیرا اثرات ناشی از استفاده ی اجناس فاسد گاهی مضررات جبران ناپذیری دارد . در ضمن قیمت گانودرما با توجه به خواص ویژه ای که دارد به هیچ وجه بالا نبوده و با یک حساب سر انگشتی در مقایسه با داروهای دیگر برای درمان همان بیماری متوجه مقروم به صرفه بودن فیمت قهوه گانودرما خواهید شد .

فروشگاه پرشین خرید

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 3656
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی